28. 2. 2017

Termíny všech školení

Individuální přístup, školení dle Vašich návrhů termínu a klidně jen pro vás nebo v malých skupinkách s možností konkrétních dotazů! Chci Vás poznat, ne jen nechat projít školením 🙂

Aktuální termíny jednodenních školení pro jakéhokoliv zájemce 😉

  • JEDNODENNÍ ŠKOLENÍ
  • 17.7. 2022 – CORE
  • 22.7.2022 – TABATA® SPECIALISTS 9:00 – 14:00,  Praha, jediné specializované školení s certifikátem a ochrannou známkou na trenéra high intensity tréninku Tabata v ČR, jak poskládat trénink, čemu se vyhnout, na co dát pozor a kdy tabata skutečně funguje

Termíny i témata budeme postupně přidávat, ale klidně mi napište na zuzanakubanova@centrum.cz 🙂

Témata seminářů podrobněji:

Jumpboxing kickbox na trampolíně, kondičně aerobní trénink, kapacita 3 osoby na školení

Animal movement workout
Přirozený pohybový trénink všech svalových skupin, zábavně, přesto efektivně. Jak naučit tělo zapojovat svaly ve správném pořadí, co je svalová spolupráce a jak na pohled lehké věci mohou být těžké 🙂

Agility koordinační žebřík
Jak využít koordinační žebřík pro tréninky koordinace, rychlosti, plyometrie, HIIT a tabata tréninků? K čemu je dobrý? Na hubnutí? Na práci kotníků? Na sílu?

CORE aneb posilování středu těla jako alfa a omega
Chcete vy nebo vaši klienti mít krásné „břišáky“? Myslíte si, že je to tak jednoduché.. V jednoduchosti je síla, ale je třeba postupovat pomalu a postupně, pak to bude také zdravé a s parádními výsledky..

Funkční/Kruhový trénink
Jaké jsou možnosti sestavení kruhového tréninku. Čeho jednotlivými stanovišti dosahujete a jak vše správně provádět.

Závěsné systémy
Víte, jaká úskalí jsou ve cvičení na závěsných systémech (trx…)? Na co si dát pozor? Odnesete si pestrý zásobník cviků.

Kluzné systémy
Jak pracovat s kluznými cvičebními systémy (flowin..) a v čem nás zde může „pozlobit“ iliopsoas? Plus zásobník cviků.

Tabata® specialists
Chcete proniknout do tajů fungování high intensity tréninků formou tabaty? Čemu se vyhnout a naopak na co se zaměřit?

Fyziologie hubnutí
Jak funguje naše tělo při kondičních, spalovacích, posilovacích trénincích? Jak se „poprat“ s regenerací?

Na další témata se neváhejte zeptat 🙂

Pokud máte zájem se jakéhokoliv bloku účastnit, kontaktujte mě 🙂 Podám bližší informace 🙂 Těším se na vás!